seozseni (3)

Minden évben úgy tűnik, hogy a SEO ereje jelentősen csökken vagy meg is szűnik. Elmondják, hogy majd jobb, fejlettebb alternatívák váltják fel, amelyek azt ígérik, hogy megelőzik a több mint 25 éves múlttal rendelkező iparágat. Jogosan merül fel a kérdés, hogy eltűnt-e a SEO 2023-ben? A válasz egyszerű: Nem.

A SEO még 2023-ben is releváns, bár néhány, a múltban hatékony SEO taktika már nem működik. A SEO folyamatosan fejlődik, mint annyi minden az online térben. Ha megnézzük a Google Trends szolgáltatást olyan lekérdezésekre vonatkozóan, mint a keresőoptimalizálás, SEO ügynökség és a keresőoptimalizálási tanácsadó, emelkedő tendenciát mutat. Ez azt jelenti, hogy a SEO nem haldokló iparág. Valójában ennek éppen az ellenkezője.

SEOzseni SEO tanácsadói szolgáltatások iránti érdeklődés történelmi csúcson van. A COVID egyre több vállalatot kényszerített arra, hogy webhelye felé forduljon az eladások fenntartása érdekében. Egy jó online stratégiának pedig kétségtelenül része a szöveg írás, a linképítés, a keresőmotorok optimalizálásához.

Mint sok iparággal kapcsolatban, a SEO-val is számos tévhit van jelen a köztudatban. A jól átgondolt SEO stratégia az egyik leginkább méretezhető és legköltséghatékonyabb befektetés bármely online marketing költségvetés mellett. A keresőoptimalizálás nem helyettesíti a Google Ads, PPC- és marketingköltéseket, hanem kiegészíti azokat.

A SEO arra kényszeríti minket, hogy megértsük a saját közönségünket. Minden kulcsszókutatásban és feltérképezésben szereplő kiterjedt felhasználói szándék-kutatás nagy utat járt be. Segíti márkánk megértésében a közönségünket és online tevékenységük természetét is. Legyen az információs, tranzakciós vagy navigációs. A kulcsszavak beépítése a céloldal másolatába a Google Ads minőségi pontszámát is javítja, ami jobb elhelyezést és alacsonyabb CPC-t eredményez.

A SEO a folyamatos fejlesztésről szól. Nincs olyan, hogy tökéletes weboldal vagy weboldal kiaknázatlan lehetőségek nélkül. A SEO-központúság azt jelenti, hogy megpróbáljuk a legtöbbet kihozni webhelyünk és márkánk online potenciáljából. A SEO-ra való orientáció magában foglalja a technikai fejlesztések véget nem érő törekvését, az új oldalak építésére irányuló erőfeszítéseket vagy a digitális PR-n keresztüli új linkek megszerzését.

Soha nem volt még fontosabb egy jól átgondolt SEO stratégia. A helyi keresőoptimalizálás, a képkeresés, a nulla kattintás keresése és a sémajelölés megváltoztatta a SEO megjelenését még egy évvel ezelőtt is.

Ezért ha segítségre van szükségünk ne féljünk igénybe venni SEO szolgáltatás és tanácsadást is nyújtó céget, hiszen a lehető legjobb keresés eredmény elérése megéri a marketing költségvetés egy jelentős részét.