állás hirdetés

Amikor egy cég új munkahelyet hirdet meg, új munkatársat keres, érdemes az álláshirdetés megfogalmazása és közzététele előtt megfogalmaznia pár dolgot. Önmagának. Egyszerűbb a helyzet, ha egy meglévő álláshely betöltésére keresünk alkalmazottat, de ekkor sem árt egy kicsit felkészülni.

Hol hirdessünk?

Az online álláshirdetések korát éljük, a Lépés Magazin oldalon pedig ingyenes hirdetésfeladás várja az ügyfeleket. A színes, szórakoztató, érdekes tartalommal folyamatosan frissülő Lépés Magazin kiváló hely a hirdetésekhez is. Munka, job, állás – legyen akármi is a kulcsszó, itt az álláskeresők is jelen vannak. Azonban a hirdetés feladása előtt nem árt pár dolgot tisztázni.

Kit keresünk?

Elsőként nem árt felmérni az igényeinket, nevezetesen hogy milyen pozícióra keresünk munkatársat, milyen elvárásaink vannak. Ekkor határozzuk meg azt is, hogy milyen fizetési tartományban gondolkodunk, és azt is, hogy számunkra mi az az ideális időpont, amikor az új munkatárs munkába áll. Ez voltaképp a felvételi ütemtervnek az alapja.

A munkaköri leírást már a hirdetés feladása előtt érdemes megírni, ez határozza meg egyértelműen, hogy mit is jelent a pozíció, milyen feladatokkal és felelősséggel jár. Amikor elkezdődik az interjúztatás időszaka, már mindenképp szükséges, hogy meglegyen ez a leírás. A munkaköri leírásnak tartalmaznia kell a szükséges készségeket és tapasztalatokat is.

Határidők a hirdetésben

Mielőtt közzétesszük az álláshirdetést, arról is dönteni kell, hogy milyen módon várjuk a jelentkezéseket és hogy ki és hogyan fogja kezelni ezeket. Ezzel időt takarítunk meg és egyszerűsödik a jelentkezési és interjúztatási folyamat is. Az álláshirdetés szövegezése sok lehetőséget ad a figyelemfelkeltésre, és egy-egy ilyen különleges, kreatív álláshirdetés akár vírusszerűen is el tud terjedni. Ami jó dolog, viszont még ha egy igen rendhagyó álláshirdetést készítünk is, se feledkezzünk meg arról, hogy pontosan leírjuk, hogy hogyan és meddig várjuk a jelentkezéseket.

Állás Kalauz